Job 332 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Coördinator (Thuiswerk mogelijk)


Functie

Deze organisatie gelegen in Mechelen , is onderdeel van een Europeese marktleider dat actief is in foto finishing. Je komt terecht in een internationaal bedrijf met een familiale touch  waar teamspirit erg belangrijk is. Kernwaarden zoals betrokkenheid, ontwikkeling en het menselijk aspect spelen een grote rol in deze organisatie.


Jobomschrijving

Wil jij zowel je klantgerichte maar ook je coördinerende vaardigheden inzetten in een nieuwe job? Als Customer Service Coördinator in Mechelen is dat wat jouw functie inhoudt. Verder kom je terecht in een familiale en flexibele omgeving waar je meteen een vast contract van onbepaalde duur ontvangt. Sollicteer meteen! In jouw takenpakket heb je zowel een operationele als een coördinerende rol over het team:

  • Je staat in als eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, mail, chat of sociale media en volgt dit verder op
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning van het team
  • Je monitort de behaalde KPI's
  • Bij eventuele problemen zorg je voor de juiste communicatie aan jouw manager
  • Je staat in voor de evaluatie van je teamleaden en zorgt voor de juiste opleidingstrajecten

Jouw profiel

.

Aanbod

Binnen deze familiale organisatie ontvang je meteen werkzekerheid door een contract van onbepaalde duur. Naast een aantrekkelijk salaris komen er ook nog enkele voordelen bij kijken:
  • Maaltijdcheques €5,58 per gewerkte dag
  • Ecocheques
  • Eindejaarspremie
  • Hospitalisatieverzekering
  • Thuiswerkvergoeding €20 netto per maand
  • Budget van €400 om thuiswerkplek te installeren
  • Personeelskorting van 50%
  • Jaarlijse bonus
Hierbij kom je terecht in een voltijdse werkweek van 38u en je werkt van 9u tot 17u. Ook thuiswerken kan heel flexibel in deze organisatie. Verder geniet je bovenop je wettelijke vakantiedagen van 5 extra vakantiedagen. Deze functie kan je ook op 4/5e basis uitoefenen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht